"Глобул" ще премахне автоматичното продължаване на договорите за своите нови абонати от 5 април 2011 г.
Операторът ще премахне тази клауза и за своите съществуващи абонати тогава, когато това бъде направено и от "Мобилтел", съобщиха от пресцентъра на "Глобул".
От "Глобул" твърдят, че обявеното от "Мобилтел" ЕАД премахване на клаузите за автоматично продължаване на договорите на нови абонати не е решение на проблема.
"Виваком" премахна автоматичното подновяване на договорите от първи март тази година.
Вчера от "Мобилтел" обявиха, че премахват автоматичното подновяване на договорите за нови абонати.
"Глобул" винаги е следвал последователна политика по отношение на практиката за автоматично продължаване на договорите на абонатите на мобилни телекомуникационни услуги, пише в съобщението на оператора.
Компанията изрази своето несъгласие с тази практика още когато тя беше въведена от основния конкурент преди няколко години.
Много преди изострянето на общественото внимание към темата от последните месеци, "Глобул" нееднократно призовава регулаторните органи да вземат отношение, се казва в съобщението от компанията.
Когато това не се случи, "Глобул" въведе подобни клаузи и в своите договори с потребителите, за да защити своята пазарна позиция, пише още в съобщението.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!