Първоначално тази пазарна ниша беше заемана само от няколко сайта, но в последствие значително нарасна.
Към момента груповото пазаруване продължава да е хит и да се разширява със значителни темпове.
Отначало бяха предлагани предимно оферти за забавления (билети за кино, събития), както и козметични процедури.
С течение на времето, обаче, потребителите сами "насочиха" сайтовете какво биха искали да виждат в ежедневните бюлетини, които получават по имейл.
Популярни станаха екскурзиите с намаление от 50%, отстъпките за екзотични и традиционни ресторанти, кафенета, културни мероприятия и други.
Много потребители се възползваха от намаленията и получиха шанса да посетят близки и далечни държави на изгодни цени.
От друга страна, докато хората стремглаво се втурваха към една или друга оферта, възникнаха редица въпроси относно тези сайтове – Как е възможно да е на такава цена? Да не би да е измама? Ами ако стана жертва на фирма-фантом, която предлага фалшиви оферти?
Колкото и да е странно за потребителите защо и как търговците си позволяват да предлагат подобни драстични намаления, отговорът е "борба за клиенти".
За първата година от своето съществуване в България, колективното пазаруване значително се промени, а с това също претърпя съществени промени и пазарът на стоки и услуги.
По–важно е обаче, че благодарение на колективното пазаруване, българинът успя да се докосне до различни услуги и стоки, за които по принцип трудно би отделил пари по време на криза.
В последните седмици станахме свидетели на оферти за 50% намаление на избрани модели автомобили. Също така за първи път видяхме оферта и за банкови услуги.
Наличието на много сайтове за групово пазаруване дава свобода на избор на потребителите.
Izgodnioferti.bg e най-новият член на семейството на "Нетинфо"
и е специализиран сайт, в който са публикувани офертите, предлагани от сайтовете за групово (колективно) пазаруване.
Izgodnioferti.bg улеснява хората, събирайки на едно място оферти от различни сайтове, а най-доброто е, че тези оферти се актуализират на всеки час.
Така се спестява време на почитателите на груповите пазарувания и те да могат с един клик да намерят на куп всички дневни предложения.
По този начин се отвори ниша на "пазара на промоции", която успешно се запълни от сайтовете-агрегатори или по-просто казано – "всички сделки на едно място".
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!