Пощенска банка е водещ работодател, който успява да обедини модерните технологични решения с искрено отношение и грижа към своите служители.
Сред основните принципи, които компанията следва, са поддържането на баланс между дигитализация и човешка грижа, непрекъснати иновации, подкрепа за служителите, създаване на усещане за приобщаване, удовлетвореност и цялостно позитивно преживяване.
Синергията между дигитализацията и човешкото отношение е основен двигател за Пощенска банка. Компанията е лидер в иновациите в банковия сектор и непрекъснато инвестира в нови технологии, но винаги с мисъл за хората, като създава среда, в която човешкият фактор е на първо място, подкрепен от дигитални решения.
Водещата финансова институция поддържа високи стандарти по отношение на работната среда и благосъстоянието на служителите си. Демонстрира, че не само въвежда иновации, но и ги прилага в полза на хората – за улесняване на комуникацията, оптимизиране на процесите и предоставяне на възможности за обучение и кариерно развитие.
Чрез постоянно усъвършенстване на процесите и създаване на позитивно преживяване за служителите, Пощенска банка изгражда репутация на топ работодател, който се грижи за своите служители. Всяка иновация допринася за това усещане – от технологичната среда до личното внимание към всеки човек в екипа.
Тази синергия между технологиите и човешкия подход е основен елемент, който прави банката предпочитан избор за кариера и вдъхновяващ пример за това как иновациите могат да се съчетават с ценности като грижа, уважение и подкрепа, които са водещи в банката.
Пред NOVA.bg в рамките на проекта Top Employers Венета Петрова, експерт „Работодателски бранд” от екип Човешки ресурси и стажантът в отдел ”Роботизиране на процеси“ – Алекс Хамдуш разказват за това как се случва синергията между технологиите и хората в Пощенска банка.
„Технологиите са помощник, който ни освобождава от сложните административни процеси, за да влагаме времето си в по-креативни и значими каузи“, казва Венета Петрова.
“Роботизацията и автоматизацията премахват вероятността от човешки грешки и намаляват нуждата от изпълняване на повтаряеми действия“, допълва Алекс Хамдуш.
“Технологиите ни дават време за важните неща – да учим нови умения, да обменяме идеи и да работим с мисъл за себе си и екипа“, казва още Венета, като акцентира на новаторските подходи в привличането и развитието на таланти – използването на виртуална и добавена реалност, геймификация и изкуствен интелект.
Алекс от своя страна е категоричен, че работата му го кара да се чувства горд, защото с екипа успяват да предложат нови решения на колегите си, които ги улесняват и в същото време им позволяват да пренасочат фокуса си върху нещо по-интересно и креативно за тях самите.
С помощта на новите технологии в Пощенска банка създават култура на грижа и приобщаване, докато правят процесите си по-ефективни. Така не просто са в крак с тенденциите и ги създават, но и хората в екипа им са по-готови за бъдещето.