Д игиталните технологии заемат все повече място в съвременния свят. Те са в дома ни, в офиса, в магазина, в училищата. Показателни са за напредъка на технологиите и за прогресът, който е постигнат.
През февруари една от най-големите платформи за разплащания и софтуерни компании у нас представи нова визуална идентичност. Новият брандинг на Paysafe оживя с ярка цветова палитра, а дизайнът отразява изцяло нарастващото значение на компанията като партньор за разплащания в динамично развиващите се сектори на развлеченията и развлекателните емоции – онлайн видеоигри, пътувания, отдих и други.
Ребрандирането обаче е нещо повече от визуална промяна. Всъщност новата идентичност символизира пътя на трансформация на Paysafe. Тя подчертава усъвършенстваната технология за превръщане на трансакциите в безпроблемно изживяване с високи нива на сигурност както за търговците, така и за потребителите.
Централно място в обновения бранд на Paysafe заема новият слоган „Всичко започва тук“ (It starts here), който има за цел да подчертае, че плащанията дават възможност на потребителите да избират свободно от разнообразни възможности за плащане, а търговците – да печелят доверието на клиентите си, позволявайки им да плащат по познат за тях начин.
Промяната на визуалната идентичност доведе също така и до трансформация в начина, по който компанията структурира продуктите си. С технологичните решения, които използва - автоматизация, изкуствен интелект и други, подобрява потребителското изживяване и нивото на обслужване на клиентите.
Добавен е допълнителен фокус към клиентите и са обособени екипи, които разбират нуждите на търговците и им помагат за увеличаване на трансакциите през платформата.
Новият облик на компанията пресъздава еволюцията на марката и ангажимента към клиентите и партньорите да останат стабилни в бързо развиващата се икономика. А обратната връзка за момента е много положителна, споделят от Paysafe.
В основата на новата визия на Paysafe стои още желанието на компанията да сподели енергията си и постиженията си в среда на високи технологии и голяма конкуренция, каквато е финтех индустрията. Трансформацията на Paysafe oсвен това води до по-голяма вътрешна ефективност и разширено вътрешно сътрудничество. Оптимизирани са процеси, платформи и е въведена автоматизация с цел по-бързо обслужване на клиенти.
Новият бранд потвърждава ангажимента на компанията по отношение на сигурността на разплащанията, което е ключова характеристика на продуктите и е от съществено значение за клиентите.
“Оставаме верни на ценностите си – да бъдем открити във взаимоотношенията между колеги и с клиенти, да работим в дух на сътрудничество и екипна работа, да бъдем съсредоточени в постигане на резултати и да бъдем иновативни, още по-инициативни и по-добри в работата си всеки ден.“, посочват от Paysafe.
Компанията е силно отдадена на дейностите свързани с развитието и ангажираността на хората, които работят в нея. Непрекъснато се надграждат програмите за развитие на потенциала у служителите, а мениджърите се подкрепят във време на промяна.
Даден е и по-голям мащаб на agile методологията при сътрудничеството между техническите и продуктовите екипи, което ускорява ефективността при създаването на нови продукти и услуги.
От Paysafe всяка година провеждат проучване за нагласите на потребителите към плащанията (Lost in Transaction) в някои ключови за бизнеса пазари, за да разберат повече за нагласите на потребителите и навиците им при онлайн плащанията. А последният анализ на Paysafe сочи, че броят на потребителите на дигиталните портфейли в България се е повишил с 24% през последната година. За сравнение, в по-развитите икономики като тези на Германия и Австрия, увеличението е изключително близко до нашето и достига 29%.
В Paysafe България работят над 1400 служители, което прави компанията една от най-големите във финтех индустрията. Екипът, ситуиран у нас, е основен двигател за развитието на глобалния бизнес на Paysafe в областта на онлайн разплащанията. Той разработва дигитални продукти за разплащания и парични трансфери, обслужва клиенти и търговци по цял свят и извършва операции в направления като IT обслужване и инфраструктура, управление на риска и превенция на измами. Всички продукти, разработвани в България, се ползват на пазарите в Европа, Северна Америка и Латинска Америка.