М еждународните експерти Лиам Фитцпатрик и Емма Бриджер, както и представители на големи български компании ще представят в петък, 28 май, модели и успешни казуси от управлението на вътрешните комуникации и ангажираността на служителите, базирани на актуални практики.
Това ще стане в рамките на шестата международна конференция за вътрешни комуникации „Успешните комуникации започват отвътре 2015 – От кухнята на вътрешните комуникации”, която ще се проведе в Българската търговско-промишлена палата (БТПП) в София. Освен обмяната на знание и опит, като резултат от конференцията е планирано и определянето на дата от календара за ден на Вътрешния комуникатор. Организатор на събитията е Apeiron Academy.
Лиам Фитцпатрик и Емма Бриджер са с над 20 годишен международен опит в областта вътрешните комуникации, носители на награди и автори на книги и множество публикации за вътрешни комуникации. Емма Бриджер е един от водещите специалисти по ангажираност на служителите във Великобритания с принос като автор в годишния доклад на правителството на Великобритания – Engaging for Success.
В програмата на събитията ще бъдат представени две от горещите теми за бизнеса в България - ангажираност на служителите и анализ на информация и измерване на вътрешните комуникации. Свои добри практики по тези теми ще представят мениджъри от българските организации СИБАНК, Мобилтел и ЧЕЗ.
Един нетрадиционен поглед към кухнята на вътрешните комуникации ще отправи белгийският шеф готвач Анри Донно, който управлява кухнята като комуникационен център.
На 28 май т.г. вечерта, като част от събитията „Успешните комуникации започват отвътре”, на специална церемония ще бъдат връчени четвъртите награди за вътрешни комуникации Grapevine Awards 2015.
Международното жури с председател Кевин Рък (Великобритания) на Grapevine Awards 2015 ще обяви носителите на приза в категориите: Вътрешнокомуникационна кампания, Вътрешнокомуникационна програма за ангажиране на служителите, Вътрешноорганизационно събитие, Вътрешна медия и Комуникационен лидер. Организаторът на конкурса Apeiron Academy по традиция ще връчи и специална награда за Креативност на един от участниците в конкурса.
Партньори на шестата конференция „Успешните комуникации започват отвътре” са: СИБАНК, Мтел, HRC Culinary Academy и Dreams Factory Design. GRAPEVINE AWARDS 2015 се провежда с подкрепата на винарска изба MIDALIDARE Estate и HRC Culinary Academy.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!