"Създай своя кампания“ - инициатива на сдружението "Празнични герои“ (Holiday heroes), събира герои от цяла България в помощ на семейства в нужда.
Организаторите се надяват с тази акция да вдъхновят хиляди българи из цялата страна, които да помогнат на социално слабите семейства около тях, като съберат средства или продукти и лично им ги занесат.
"Така любовта ще се превърне във вълна от доброта, която ще обиколи и стопли сърцата на повече българи като им позволи да се насладят на един истински празник", споделят от организацията.
Всеки герой може да снима своята кампания и да качи видео в сайта Vbox7.com, за да може повече хора да видят колко е лесно да правиш добро, а и колко много означава то за нуждаещите се.
Великден 2014 е четвъртият път, в който празничните герои събират сили и средства, за да помогнат на български семейства в нужда.
Един от най-успешните, но и трудоемки етапи на кампанията, е набирането на продукти.
Това предстои да се случи в две големи вериги супермаркети в София.
За целта са необходими много доброволци, които да разказват за каузата на посетителите на магазините, както и да сортират и събират дарените на място продукти.
В сайта на "Празнични герои“ има и "Меню на нуждаещите се“, в което са изброени някои от продуктите, които всеки човек би искал да има на празничната си трапеза на Великден – брашно, олио, ориз, козунак, млечни продукти и други.
"Празнични герои" е сдружение с нестопанска цел за осъществяване на общественополезна дейност, вписано в Централния регистър на Министерството на правосъдието. Сдружението работи за подпомагане на социално слаби семейства, възрастни хора, самотни майки и хора с увреждания, както и за насърчаване на дарителството и организиране на кампании по случай национални и християнски празници.
"Разчитаме на дарения от корпоративния бизнес и от производители на храни и напитки, които могат да се включат в осигуряването на необходимите продукти за празничните пакети, които "Празнични герои“ доставя на нуждаещите се", казват от сдружението.
Инициатор на идеята е Майкъл Струмейтис – собственик на голяма фирма за хидропонни добавки и торове. Когато преди седем години той започва своя бизнес в България, установява че нивото на корпоративна благотворителност е много ниско и дори да иска да дари на нуждаещите се, няма как да го направи.
Така се ражда "Празнични герои“. Три кампании на сдружението вече са факт, а в резултат на тях през изминалите две години няколко хиляди българи посрещнаха Коледа и Великден по по-достоен и щастлив начин.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!