Н яколко десетки проекти от цялата страна бяха получени за участие в националния публичен конкурс Загорка Зелен Фонд 2014. Идейните предложения обхващат и трите категории на дарителската програма на ЗАГОРКА: пасивна стая или офис, решения за пестене на вода, и решения за пестене на енергия.
За поредна година, още с обявяването началото на конкурса от ЗАГОРКА през пролетта, инициативата породи значителен интерес сред потенциалните бенефициенти. През 2014 г. Загорка Зелен Фонд е с национален обхват и е насочен към физически лица и юридически лица с нестопанска цел.
В следващия етап на Загорка Зелен Фонд 2014, в рамките на м. август, ще се извърши оценяване на постъпилите предложения от авторитетното жури на конкурса. В него участват независими експерти и архитекти, представители на местната власт на Стара Загора, неправителствени организации, медии и представители на ЗАГОРКА.
При оценяване на получените проекти ще се вземат предвид следните критерии: ефикасност на проекта - ясно дефинирани стойност на проекта и икономически ефект от същия (50% тежест); приложимост и въздействие - с възможност за приложение за широк кръг потребители (30% тежест) и оригиналност/нестандартност - проектът предлага иновативни и отличаващи се решения за реализацията му (20% тежест).
ЗАГОРКА предоставя общ награден фонд от 22 000 лв. за първите три отличени проекта, съответно 10 000 лв. за първо място, 7 000 лв. за второ място и 5 000 лв. за трето място. Компанията ще обяви резултатите на специално събитие по награждаване на отличените проекти през есента, а успоредно с това ще проведе и публично гласуване на корпоративния си сайт, за да бъде определено мястото на реализация на №1 проект на територията на Стара Загора.
„Загорка“ АД благодари на всички, които са решили да участват със своите идейни проекти и технически решения за създаването на по-добро бъдеще за следващите поколения.
„Загорка Зелен Фонд“ е част от програмата на компанията за корпоративна социална отговорност и устойчиво развитие – Създаваме по-добро бъдеще. През последните 3 години инициативата се провежда под формата на публичен конкурс за реализиране на зелени проекти на територията на Старозагорски регион. В периода 2011 – 2013 по програмата си ЗАГОРКА е предоставила безвъзмездно над 250 000 лв. за благоденствието на местната общност.
Пивоварна Загорка е създадена преди повече от 110 г. Още от откриването на „Бирарията“ в Ст. Загора от д-р Кожухаров през 1902 г., пивоварната се превръща в символ на града, а Загорка в любимата бира на поколения българи.
От тогава до днес майсторите-пивовари за Загорка произвеждат висококачествени марки бира, които българите обичат. През 1994 г. ЗАГОРКА се присъединява към глобалното семейство на HEINEKEN, което позволява през годините в пивоварната да бъдат инвестирани над 125 млн. евро в модернизация и разширяване на производството.
Днес пивоварната в Ст. Загора е една от най-модерните в региона на Централна и Източна Европа. В компанията са заети над 550 души, които са основният актив и двигател на успеха на компанията. Водена от амбицията си да въвежда вдъхновяващи иновации чрез своето уникално портфолио от марки - Zagorka, Heineken, Ариана, Stolichno, Amstel, Desperados, Kaiser и Starobrno - ЗАГОРКА успява да отговори на взискателните вкусове на своите потребители и да им предостави нови изживявания и позитивни моменти.
Като водещ пивовар „Загорка“ АД е ангажирана да развива своя бизнес устойчиво и отговорно, като се фокусира върху областите, на които може да повлияе: вода, СО2, устойчиви ресурси и отговорна консумация. ЗАГОРКА винаги е била е неразделна част от местната общност на Ст. Загора и региона, за развитието на които компанията активно допринася през последните 20 години. Само за периода 2011 – 2013 г. ЗАГОРКА е инвестирала над 250 000 лв. в реализирането на проекти за благоденствието на Старозагорска област.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!