З а втора поредна година конкурсът BAAwards – наградите на Българската асоциация на рекламодателите (БАР), търси иновативни, креативни и високо професионални кампании.
Набирането на проекти с най-добри постижения в областта на маркетинговите комуникации в България през 2014 г. започва от днес на сайта на БАР www.baawards.com и ще приключи на 17 май 2015 г.
Там е поместена цялата необходима информация за кандидатстване, критерии и процедура за оценяване, съдийски състав.
"Първото издание на наградите на БАР през 2014 г. предизвика голям интерес, както между маркетинговите специалисти, така и сред по-широката общественост.
Това потвърждава необходимостта от такъв конкурс, който отличава индивидуалния принос и екипната работа за постигане на по-добри резултати в бизнеса и подобряване на средата, в която той се развива", коментират организаторите.
В миналогодишното издание на конкурса се включиха 18 компании с 29 проекта. До финалния кръг достигнаха 7 от тях с 12 проекта.
Второто издание на наградите на БАР ще бъде с мото “Агенти на промяната”.
Конкурсът поставя още по-силно акцента върху индивидуалния принос. Отделната личност с нейните качества, опит и професионализъм е водеща за успеха на всеки маркетингов екип, затова Наградите на БАР 2015 имат за цел да покажат и отличат индивидуалния принос.
"Така БАР помага за развитието на професионализма в областта на маркетинговите комуникации и като отличава най-добрите кампании, дава надежда на специалистите в областта за реализирация на българския пазар. Категориите, в които се приемат кандидатури остават непроменени – „Нов продукт“, „Нова услуга“, „Нова корпоративна марка“, „Ребрандинг на продукт“, „Корпоративен ребрандинг“, „Корпоративна социална отговорност“, „Пускане на пазара на обновен продукт“, „Продуктова иновация“, „Спонсорство“, „Активиране на марка“, обясняват още от конкурса.
Победителите ще бъдат обявени на специална гала вечер в началото на месец юни.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!