Глобалната медийна мрежа PHD, част от Omnicom Media Group, беше отличена с престижната награда Global Media Agency of the Year, присъждана ежегодно от водещото списание в областта на маркетинга и рекламата Adweek.
"Това е изключително признание за нашата непрекъснато разрастваща се международна мрежа и ние бихме искали да благодарим на всички свои клиенти и партньори, както и на екипа на PHD, които превърнаха изминалата 2012 г. в такъв голям успех", заяви Майк Купър, Изпълнителен директор на PHD Worldwide.
В края на 2012 г. PHD Worldwide предприе стратегическа стъпка за засилване на присъствието на агенцията в региона, отваряйки свой офис в България.
Офисът ще се управлява от Добринка Стойкова, която има повече от 12 години професионален опит в областта на маркетинга и комуникациите.
Изпълнителен директор на PHD България е Жанет Белберова, която има 13 години опит в областта на медиите.
За краткия срок от своето стъпване на пазара, PHD България обслужва Alpha Bank, мебелният гигант IKEA, Berlin Chemie, телевизионният канал AXN, Mega Disposable, AmerCom, Iso+ и други.
PHD е основана в Лондон през 1990 г. като първата изключително стратегически насочена медийна агенция. Агенцията е доказан иноватор в комуникационното планиране и купуване в електронните, печатните, дигиталните, мобилните социалните и развиващите се медии.
Днес PHD е глобална мрежа с повече от 2 500 служители и клонове в над 60 страни.
През последните 12 месеца PHD спечeли медийното планиране на международни клиенти като Sony Ericsson, Bentley, Hayatt Hotel, SC Johnson и банковата група ANZ.
През 2011 г. PHD е отличена със 183 награди, включително три Лъва от престижния международен конкурс в Кан (златен, сребърен и бронзов) и бе обявена за "Агенция на годината" във Великобритания от изданието Media Week.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!