П роверки в магазините започнаха около коледните и новогодишните празници. Подвеждат ли ни търговците с реклами за сериозни празнични намаления?
Гръмките обещания за 50, 60 и дори над 70% намаления понякога се оказват уловка за потребителите. Целта им е да вкарат клиентите в магазина с обещанията за атрактивна отстъпка, коментира Нова тв.
Още преди да влезем в магазина трябва да е ясно какъв е процентът на отстъпката, за кои групи стоки и за какъв период е тя.
От началото на годината в Комисията за защита на потребителите са постъпили над 15 хил. сигнала.
Най-честите оплаквания са свързани с дефектна електроника, битови електроуреди, обувки и мебели.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!