Комисията за защита на потребителите започва проверки на мобилния оператор "М-Тел" по сигнали и жалби на потребители, съобщиха от комисията.
Най-често клиентите се оплакват, че месеци наред не могат да проверят сметките си и оставащите минути.
Сред честите оплаквания е и че "М-Тел" не издава данъчни фактури в договорения срок и отказва да предоставя услугата "кредитен лимит".
Освен това хората са се оплаквали в КЗП, че по технически причини "М-Тел" не може да активира част от услугите на клиентите си, но ги кара да плащат за тях.
Много от жалбоподателите имат съмнения, че сметките им се надписват.
Според други забавянето на фактурите води до двойно таксуване на разговорите им.
Заради създадените неудобства част от потребителите искат да прекратят договорите си с мобилния оператор, без да плащат неустойки, но "М-Тел" им отказва.
В проверката са поканени да участват представители на Комисията за регулиране на съобщенията.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!