Н а 31-ви март, в хотел "Хилтън", ще се проведе шестото издание на Националния форум на дигиталната индустрия в България.
На събитието може да научите най-важното за растежа на вашия бизнес: Данни за пазара, тенденциите в сектора и най-добрите практики, от които да вземете идеи.
Програмата е фокусирана върху най-важните теми в индустрията, с участието на топ мениджъри и създатели на компании:
Какъв е обемът на онлайн рекламата в България за 2015 г. ?
Резултати от проучването AdEx, представени от Чавдар Димов (Мениджър проучвания и база данни, "Икономедиа" АД) и Цветелина Петрова (Изследовател Количествени проучвания, ИПСОС)
Кои са най-големите рекламодатели в интернет?
Топ 100 рекламодатели, представени от Камен Янкулов (Търговски директор, OLX.bg)
Какво е бъдещето на монетизацита в медиите?
Чуйте представители на едни от най-големите пъблишери в България: Александър Варов (Портфолио мениджър на "Нетинфо"), Василена Топова (Мениджър бизнес развитие,"Инвестор") и Станислава Атанасова (Търговски и рекламен директор на "Икономедиа").
Неудобните въпроси ще бъдат зададени от Иван Иванчев (Основател и управител EasyAds Advertising Platform).
Чуждестранни гости от Crimtan (Мирослав Стейнбах CEO CEE Crimtan), Etarget (Marcel Wass CEO ETARGET), както и Емил Олованов (Co-founder Media Today) ще говорят за една от най-важните тенденции в рекламата. Програматик рън 2016 - тенденции в развитието на технологиите, нови интегрирани канали и формати.
За бъдещето на пазаруването онлайн, което се случва сега, ще ни разкаже Luděk Slouka, Senior Product Manager MasterCard CEE, а Изпълнителният директор на OLX.bg - Спас Сливков и Маркетинг мениджърът на eMag.bg - Виргиния Чолакова ще ни разкрият какво се случва в електронната мобилна търговия.
Рекламодатели и агенции ще очертаят какво се крие зад Дигитален маркетинг 2016. Ивайло Ботушанов (Creative Leader Saatchi Interactive), Мария Атанасова (Директор видео продукция и дистрибуция, 7 Talents), Емилия Котева (Бранд мениджър на няколко категории продукти във "Фикосота") ще ни разкрият тенденции, навици, какво да очакваме в панелна дискусия, модерирана от Мартин Попов, управител и основател на дигитална агенция Interactive Share, като ни представят и добри практики с фокус върху видео реклама.
Ще се говори и за големи бази данни. Ще ни научат как да маркетираме в ерата на цифровизация, управление на социалните взаимоотношения (SRM) и много други, като ни покажат case studies с интересни компании.
Чуйте какво ще ни посъветват представителите на Oracle, Свилен Стоянов, Applications Sales Representative и Sales Force, Орлин Дочев, управляващ партньор Next Consult.
Събитието е организирано от IAB България - най-голямото сдружение в дигиталния сектор у нас.
Вижте повече за участниците и купете своя билет тук.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!