Традиционно мнителните купувачи в България напоследък стават все по-доверчиви и лоялни, когато останат удовлетворени от пазаруването през даден онлайн магазин, показва проучване на платформата за онлайн търговия aukro.bg, което изследва поведението на потребителите при онлайн покупки през последните 4 години.
Данните сочат, че докато през 2008 г. едва 10% от българите се осмеляват да направят две или повече покупки през един и същи онлайн магазин, то през 2011 г. цели 38% пазаруват повече от два пъти от една и съща платформа.
Още преди разгара на коледното пазаруване потребителите, закупили над 10 продукта през последните 6 месеца са цели 12%, което е с 3% повече от същия период на миналата година.
Подобна е ситуацията и в сайтовете за колективно/групово пазаруване. В момента груповото пазаруване продължава да е хит в страната - малко повече от година след като се появи в България.
В тези сайтове всеки, който иска да направи най-добрата сделка за деня, може да открие точното предложение и да зарадва себе си или близките си с атрактивна покупка.
Стартирането на над 100 сайта за групово пазаруване почти по едно и също време отвори ниша на "пазара на промоции", която успешно се запълни от сайтовете-агрегатори или по-просто казано - "всички сделки на едно място".
Izgodnioferti.bg улеснява хората, събирайки на едно място оферти от различни сайтове, а най-доброто е, че тези оферти се актуализират на всеки час. Така се спестява време на почитателите на груповите пазарувания и те да могат с един клик да намерят на куп всички дневни предложения.
Добрата подредба на офертите улеснява търсенето на подходящо предложение за всеки, а допълнително улеснение е нюзлетърът, който се изпраща ежедневно, ежеседмично или месечно, според конкретните нужди на потребителите.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!