Твърдението, че лиценза на туристическата фирма "Он травел" е отнет, не отговаря на действителността.
Това се казва в съобщение от компанията, разпространено днес.
От "Он травел" заявяват още, че не било вярно, че фирмата била "неоткриваема" и уверяват, че ще се погрижат за туристите си в Турция.
Вчера зам.-министърът на икономиката Иво Маринов съобщи, че започва процедура за отнемането на лиценза на фирмата, след като два пъти в интервал от няколко дни нейни клиенти се оказаха без подслон в чужбина.
Той не е казвал, че процедурата е приключила и лиценза на "Он травел" вече е отнет, но от компанията все пак съобщават, че това не се е случило.
Вчера стана ясно и че за последните две години туроператорът е санкциониран от Комисията за защита на потребителите (КЗП) седем пъти.
От "Он травел" и вчера разпространиха съобщение до медиите, в което се казва, че дружеството е изправено пред временни затруднения "вследствие на целенасочена антиреклама и медийна атака".
Поради оттегляне на множество предплатени предстоящи пътувания "Он травел" е в моментна невъзможност да изпълни поетите ангажименти по сключените договори с останалите потребители, се казва още в съобщението.
Според туристическата агенция въпреки тези трудности нито един турист не е оставен зад граница без дължимата услуга, като са положени усилия за минимизиране на неприятните за тях последици.
Управителят на дружеството е заминал спешно за Турция, където все още има изпратени от "Он травел" туристи, заявяват още от "Он травел".
Решени са всички проблеми, възникнали поради неплащане от страна на турския контрагент, с хотелите в Мармарис, в които туристите са настанени, уверяват от фирмата и казват още, че връщането на всички почиващи ще бъде осъществено в предвидените срокове.
Всички предплатени резервации са застраховани и съгласно договора за застраховка, ще бъдат възстановени от застрахователната компания "ДЗИ Общо застраховане" ЕАД по силата на полица "Отговорност на туроператора", която е в полза на потребителите и е с лимит на отговорност 1,4 млн. лв., посочват от дружеството.
Всеки, който има претенции, следва да изтегли бланката за предявяване на претенции към застрахователя, да я комплектова със съответните документи, включително застрахователната полица и анекса към нея, и да ги изпрати с препоръчано писмо или да ги внесе в деловодството на ДЗИ "Общо застраховане" ЕАД, препоръчват от "Он травел".
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!