П реди броени дни стартира деветото издание на изтъкнатия фестивал за маркетингова ефективност - Effie България 2016.
Тази година фестивалът организира нетрадиционна кампания, която да мотивира компаниите за участват в надпреварата за първо място.
По този начин, за първи път различни агенции в страната застават заедно зад обща кауза – развитието и насърчаването на маркетинговата ефективност.
От 18 февруари на сайтовете на водещи комуникационни агенции ще се зарежда специална начална страница, изтъкваща многото предимства за участие на фестивала EFFIE® България 2016.
Наградите Effie имат 50-годишна история и се връчват в 42 страни на 6 континента.
Те са утвърдени като най-престижната сред специализираните маркетингови награди.
Конкурсът се организира в България от 2007 г.
Той дава възможност на компаниите и агенциите в страната да спечелят престижна международна награда с локален проект.
Нетрадиционната платформа е реализирана с подкрепата на: Digital Connections, Graffiti BBDO, Media Direction, Media Club, New Moments New Ideas Company, Noble Graphics, Publicis Sofia, Ogilvy, reforma, Saatchi & Saatchi, The Smarts и Virus Advertising.
Повече информация и актуални новини ще откриете на обновения сайт на фестивала или на страниците на Effie България във "Фейсбук" и "Туитър".
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!