Н ай-голямата онлайн медийна група в страната, „Нетинфо“, представи пред клиенти и партньори иновациите, които въвежда на пазара.
На специално събитие, на което присъстваха представители най-големите медия агенции, компании и партньори, главният изпълнителен директор на „Нова броудкастинг груп“ Дидие Щосел и главният изпълнителен директор на „Нетинфо“ Христо Христов представиха седем иновации от „Нетинфо“, както и данни за онлайн бизнеса в България, показващи лидерството на дигиталната медийна група.
„Нетинфо“, част от „Нова броудкастинг груп“, не спира да изненадва медийния и рекламен пазар с иновативни решения за планиране и измерване на дигитални кампании за онлайн реклама. Само преди година компанията първа въведе изцяло новия модел на продажба на интернет и телевизионна реклама (iTRP) на българския медиен пазар и с това предостави на рекламодателите много по-добри възможности да достигат бързо, лесно и ефективно до търсената от тях аудитория.
Голямата новина за рекламодателите една година по-късно е, че „Нилсън Адмосфер“ вече ще измерва общия ефект на една рекламна кампания и нейния обхват едновременно в телевизия и интернет.
Също така за първи път на местния пазар „Нетинфо“ предлага на клиентите си възможността за много по-ефективно таргетиране и достигане до конкретни групи хора на база на тяхното онлайн поведение и интереси.
През следващата година от медийната група ще предложат на рекламодателите и още една иновация, непозната за българския пазар – специално приложение (GoSnap) ще даде на рекламодателите автоматизирано продуктово позициониране във видеата на най-известните влогъри – превърнали се в истински звезди.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!