„Мерцедес-Бенц“ и БМВ са най-скъпите германски марки, сочи изследване на „Интербранд“, цитирано от ДПА.
Автомобилната индустрия е „твърдата като скала основа на германската промишленост“, коментира германският директор на „Интербранд“ Нина Освалд.
Икономическата стойност на всички марки в германския автомобилен сектор се е увеличила с 5,4% само за една година, посочва тя.
Най-скъпата марка е „Мерцедес“, която се оценява на 25,4 млрд. евро, а най-големият им конкурент – БМВ, се нарежда на второ място. „Ауди“ заема шеста позиция в класацията.
Данните се съдържат в годишен преглед на 50 топ компании в Германия.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!