От днес "Мтел" е с ново лого и изцяло променена визия.
Новият бранд на "Мтел" съдържа и представя вътрешната промяна - във философията и ценностите на компанията и в променения й фокус, казват от телекома.
Във фокуса е клиентът като личност, добавят от "Мтел".
Новата ни визия разкрива промяната ни в дълбочина - във философията и културата на "Мтел", казва главният изпълнителен директор Андреас Майерхофер.
"Нашата цел е все повече да ни възприемат като lifestyle provider, като партньор, който улеснява живота ви, и който открива за вас безкрайни възможности във всеки момент от ежедневието ви."
Новото лого е образувано от символ, който представлява знаковата за "Мтел" буква "М", стилизирана в символа за безкрайност, и текстова част "tel".
Символът "М" е изпълнен в богата цветова палитра, която остава в гамата на запазеното за компанията червено.
Историята в новото лого тръгва от етимологията на буквата "М", обясняват от компанията.
В много от древните култури "М" изобразява "вода", буквата се свързва с течност, а нейната символика се свързва със знака за безкрайност. Звуковият подпис на бранда пък е решен в основен акорд C Major, който наподобява вълна и също носи усещането за безкрайно движение.
"Процесът по създаване на новия Мтел беше като магия, изпъстрена с много любов, позитивна енергия и вълшебства.
В деня на неговия официален прощъпулник му пожелаваме да изпълни мисията си – да бъде себе си - по човешки емоционален, близък, с добри и лоши дни като всички нас, търсещ, вървящ напред, модерен, с младежки дух, безспирен.
Нека го води символът на безкрая, който вече е заложен в неговото ДНК", споделя Мария Опренова, лидер на проекта. Новият бранд е вплетен и в дизайна на магазините.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!