Втората вълна на ентусиазма, или как да запазим вдъхновението на служителите си след първоначалния успех, е темата на новия брой на сп. "Мениджър".
За техниките, които успешният мениджър може да използва, за да поддържа мотивацията на успешния си екип, пише психологът Бисерка Зарбова.
Пред "Мениджър" изпълнителният директор на "АстраЗенека България" Зоя Паунова споделя своя опит в създаването на стимулираща работна среда.
В началото на новия делови сезон "Мениджър" открива нова рубрика – "Бизнесът пита министрите".
Първи гост в нея е Симеон Дянков, който отговаря на въпроси на българските предприемачи по теми, които ги вълнуват.
В пространно интервю кметът на София Йорданка Фандъкова разяснява своята визия за бъдещето на града, както и към какви проекти в столицата проявяват интерес инвеститорите.
В традиционната рубрика "Образът на България по света" професорът по културна антропология Ивайло Дичев пише за вечната нужда на българите от признание от чужд авторитет.
Лицето на корицата на септемврийския брой на "Мениджър" е Александър Раков – генералният директор на "IBM България".
Знанията и уменията на служителите създават разликата с конкурентите, казва той и смята, че преминалият кризата мениджър на 2011 г. ще е креативен, гъвкав и фокусиран върху нуждите на клиентите.
Платинената статия от "Харвард бизнес ревю" този месец е озаглавена "Клиентът стреля право в десятката" и съветва мениджърите да спрат да се опитват да впечатлят клиентите си, а просто да изпълняват основните си обещания.
"Замълчете за данъците!", призовава икономическият журналист Йордан Матеев в статия, посветена на финансовата политика на правителството. Вредно за икономиката е не само вдигането на данъците, но и говоренето, че това ще се случи, смята той.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!