От тъпките като спасителен пояс в кризата е темата на мартенския брой на сп. "Мениджър".
Дали да предлагаме повече от своя продукт за по-малко пари, без да потънем, и как да преценим с колко да намалим цените си са сред въпросите, на които Георги Малчев дава отговор.
За опасностите от създаващата се нова потребителска култура - евтина и масова, пише Иван Малчев.
Лицето на корицата на списанието този месец е Камелия Славейкова, изпълнителен директор на "Шел България".
Тя разказва пред изданието за все по-голямото място на жените в петролния бизнес и за предизвикателствата пред него в условията на световна криза.
Друг акцент в броя са съветите към пиар специалистите за това как да постъпват за да устояват на исканията на клиентите си.
За сблъсъкът между двата частни национални канала Би Ти Ви и Нова телевизия през последната година като за урок по лош мениджмънт разказва Димитрана Александрова.
В рубриката Образът на България по света, която стартира в миналия брой на списанието, този път в включен текст на Максим Бехар.
В голямо интервю социологът Юлий Павлов коментира политическата ситуация в страната.
Според него у нас липсват енергия и харизматични лидери за нови партии в България.
По думите на Павлов икономическата криза няма да доведе до политическа криза у нас.
"Мениджър" за отстъпките като спасителен пояс в кризата
Лицето на корицата на списанието този месец е Камелия Славейкова, изпълнителен директор на "Шел България"
10 март 2010, 15:26
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!