Маргарит Тодоров, президентът на една от най-успешните компании във винарския бранш - "Домейн Бойар", е на корицата на сп."Мениджър" този месец.
"Трябва да разградим пирамидата от готованщина и мърморене, които ни пречат да ускорим прогреса на нацията", коментира той ситуацията в България.
Тодоров съветва младите мениджъри да дават личен пример на своите служители и смята, че най-важното нещо за ръководителя на един бизнес е да бъде специалист в това, което прави.
Акцентът в априлския брой на "Мениджър" са инвестициите по време на криза.
"Сега е времето да купите конкурентите си - ще ги вземете евтино и няма повече да ви мътят водата на пазара", пише Йордан Матеев в пространен материал за това как да излезем с едни гърди пред конкурентите си във времето на криза.
Промяната и неизвестността ще са единственото сигурно нещо оттук нататък, пишат Роналд Хайфец, Александър Грашов и Мартин Лински в статията "Лидерство в (постоянна) криза".
В специална статия за "Мениджър" от Лондон милиардерът Ричард Брансън споделя своите принципи за успех.
Той съветва да правим нещо съвсем различно, ако искаме да бъдем забелязани.
За отиващия си мит за лоялния служител пише д-р Боян Кутевски, който смята, че доверието е истинската разменна монета за конструктивния труд в една организация.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!