П о време на рекламния фестивал „БалКанс“ (BalCannes), който представляваше част от Уикенд медия фестивал, провеждан всяка година в Ровин, Хърватия, Агенция „МакКан“-Белград беше обявена за най-добрата агенция в региона. Решението бе взето от специализирания портал за реклама „Медия маркетинг“ и беше единодушно подкрепено от журито на „БалКанс“, което се състоя от специализирани медийни представители от Сърбия, Хърватия, Словения, Босна и Херцеговина и Македония.
„Благодарение на креативността на нашите млади специалисти, както и на качеството на работата и услугите, които допринесоха за търговския успех на клиентите ни, „МакКан“-Белград още веднъж доказа причината, поради която ние сме едни от най-успешните агенции, което ме прави изключително горд. Тази награда е завет за нашата визия да бъдем предпочитания партньор за комуникации за всички наши партньори, независимо дали те са местни, регионални или международни компании“, коментира Сърджан Шапер, основателя на I&F McCann Груп, като част от която „МакКан“-Белград оперира на пазара.
Тази година „БалКанс“ получи рекордните 148 регистрации от 57 агенции, разпределени в шест страни от региона. На финалната селекция от топ 25 регионални кампании „МакКан“-Белград се представи с три номинации, което представлява лимит за всяка агенция. Трите печеливши кампании съответно бяха: „Такси драма“, реализирана от Югославския драматичен театър (ЮДТ); продължението на кампания „Mоже“ на клиент „Райфайзен банк“; „Белите дробове на града“, което криейтив екипът на „МакКан“-Белград концептуализира и изпълни за MK Mountain Resort.
Представителствата на агенция „Маккан“ в Белград, Скопие, Подгорица и Сараево, образуващи заедно I&F McCann Груп, участваха на фестивала с общо 14 проекта само за тази година. Заедно с трите кампании на „МакКан“-Белград, финалист беше и кампанията „Скопие“, изготвена от „МакКан“-Скопие, реализирана за „Пивоварна Скопие“.
Кампанията „Taкси драма“ спечели наградата на SoMoBorac, с която Уикенд медия фестивал награждава най-добрите кампании в областта на дигиталните и социални медии.
„Ние сме изключително доволни да получим двете награди, първата за най-успешна агенция на годината, а втората за вайръл кампания на годината с „Такси драма“. В ежедневната си работа срещаме множество предизвикателства, което изисква от нас постоянно да се развиваме и подобряваме своята работа. За всички нас признанието от бранша е важен показател, доказващ успеха ни, което ни помага и вдъхновява да даваме най-доброто от това, на което сме способни“, твърди Оливера Перкович, управляващ директор на агенция „МакКан“-Белград.
Уикенд медия фестивал, който се проведе за седми път в хърватския курортен град Ровин, събира заети в сектора на комуникациите от целия регион. Присъстващите агенции, медии и рекламодатели напълно оправдават името му като най-мащабното маркетингово събитие на годината.
I&F McCann Група е една от водещите комуникационни мрежи в югоизточна Европа, която работи успешно в осем страни: Сърбия, Македония, Черна Гора, Босна и Херцеговина, Албания, Хърватска, Словения и България. На международни, регионални и локални клиенти предоставя най-качествени стратегически и креативни решения за развитието на брандовете, чрез всички комуникационни канали.
Агенциите, които съставляват I&F McCann Груп са част от McCann Worldgroup (www.mccannworldgroup.com) , която е една от най-големите международни мрежи, работещи в повече от 120 страни в целия свят и с традиция от 111 години като част от Interpublic Group (IPG) (www.interpublic.com), както и най-старата американска международна комуникационна корпорация със седалище в Ню Йорк.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!