От днес в социалните мрежи за видесподеляне се разпространява видеопослание към клиентите на Мобилтел (Mtel.bg).
Във видеото служителите на М-Тел благодарят за търпението и разбирането през последната година и описват трудностите, през които са преминали.
Над 500 служители се събраха, за да благодарят лично на клиентите и да изразят своята съпричастност към тях под формата на сърце (виж фотогалерия), съобщиха от компанията.
Клипът е по инициатива на работещите в Мобилтел и е с участието на мениджъри от всички нива. Видеопосланието си хората в М-Тел отправят в края на една тежка за компанията година и е поредният и най-емоционален израз на уважение към клиентите, посочиха от компанията.
Клипът е направен с професионалната помощ на агенцията Unit One, организирала флашмоба за старта на телевизия Utilisima, когато 1000 жени се събраха на стадион "Герена" по време на мач на синия отбор.
Негов режисьор е Станислав Тодоров-Роги, чиито почерк е белязал българските сериали "Тя и Той" и "Кафе пауза". Автор е на документалните филми "Личен разговор" за Наум Шопов и "Само един живот..." за Емил Димитров. Режисирал е редица риалити предавания като "Стар Академи", "Биг Брадър", "Пълна промяна", "Размяна на съпруги" и други. Режисьор на излъчвания в момента сериал "Столичани в повече".
Музиката към видеото е композирана специално от Румен Бояджиев - син.
Наред с това, Мобилтел въвежда последните тенденции в обслужването на клиенти, предлагани отскоро от оператори като Vodafone и A1.
От днес М-Тел стартира нова услуга за всички притежатели на т.н. умни устройства -
телефонна линия 088 1881
Чрез нея клиентите ще получават специализирана помощ и консултация по всякакви въпроси за смартфони и таблети. Всеки, който има желание да се възползва максимално от възможностите на своя смартфон, вече ще има къде и на кого да зададе въпросите си. Линията ще е на разположение на клиентите всеки ден от 08:00 ч. до 21.00 ч.
Мобилтел е инвестирал в специализирано обучение на специалисти, които ще разясняват спецификациите и характеристиките на различните устройства, тяхното меню и основните им функции, независимо от операционната система на устройството. Те ще са личните експерти на изкушените от новите технологии и за най-често използваните приложения, предлагани през официалните виртуални магазини.
Пак от днес Мобилтел въвежда
нов срок за обслужване на клиентите - 7 работни дни за отговор
на запитвания и оплаквания.
Това е продиктувана от усилието на компанията да улесни комуникацията с клиентите и да удовлетвори максимално очакванията им за бързо и качествено обслужване. Новият срок е възможен поради оптимизацията на процесите вътре в компанията. Всеки клиент ще може да получи отговора на своето запитване или жалба по предпочитания от него начин - e-mail или телефонно обаждане.
От тази година в социалната мрежа Фейсбук вече има и чат със сътрудник на М-Тел.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!