Българския цигарен производител "King's Tobacco" отчита успешно участие в едно от най-престижните търговски изложения в света - Middle East Exclusive, провеждащо се ежегодно в началото на февруари в Дубай.
Изложението е любимо място за изява на всички луксозни световни марки, защото традиционно Дубай е мястото, където луксът и разточителния начин на живот са ежедневие.
Тази година сред близо 300 утвърдени производители, място намери и българската цигарена фирма "King's Tobacco".
Тяхното участие е било по лична покана от президента на фирмата-организатор Channel's Exhibition Джъстин Бутрос.
Причина е бил огромният интерес, който местните богаташи проявяват в последно време към храни, цигари и козметика и към независими европейски производители.
"King's Tobacco" са били препоръчани на Джъстин Бутрос от негови бизнеспартньори, които вече повече от година изнасят цигарите "KING" за няколко европейски пазара.
Поканата и интереса от участието на "King's Tobacco" в изложението е доказателство за отличния имидж и високото качество на българските цигари.
За марката "KING" са се провели преговори за потенциален износ за още 12 страни от региона на Близкия и Далечния Изток, Европа и Африка.
Има и вече реално сключени дългосрочни договори за около 30 хил. мастърбокса месечно, като производството по тези договори ще започне в средата на март.
Изпълнителният директор на "King's Tobacco" Бойко Качулев е доволен от представянето на фирмата в Меката на лукса - Дубай.
Той обясни, че развитието на експорта е може би най-важният приоритет на компанията, като само за една година са били сключени договори с над 15 държави от цял свят.
Очакванията са до 2011 г. обемът на продукцията за външния пазар да достигне до 65-70% от общото производство.
Заради постоянно увеличаващото се търсене и на вътрешния и на международния пазар на "KING" в момента тече мащабна инвестиционна програма за оборудване със свръхмодерни производствени мощности и високотехнологични машини.
Това се налага и заради предстоящото до дни въвеждане на пазара на още две марки цигари на компанията.
През изминалата година "King's Tobacco" се нареди в челната тройка на производителите на цигари с пазарен дял на българския пазар от над 15%. Така, с постижението си на местния пазар, фирмата остави зад себе си почти всички световни цигарени гиганти, представени у нас.
Компанията бе определена от бранша като най-бързоразвиващата се, а най-успешната й марка "KING" се превърна в еталон на качество и имидж.
Марките "Кинг" и "Merilyn" бяха пуснати на пазара в края на 2008 г.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!