Н ай-нискорисковият начин за започване на нов бизнес „гостува“ на 16 и 17 Май 2014 г. в зала 3 на НДК, София. Партньор на събитието е Министерството на икономиката и енергетиката, а бизнес изложението за 2014 г. ще открие зам.-кметът Анна Янева.
Столицата е домакин на едно от най-значимите бизнес събития през годината – Franchising Expo 2014. Генерален спонсор на изложението е най-голямата компания в бързото хранене с над 40 000 обекта в света – Subway.
Входът е свободен за всички желаещи да се запознаят с последните тенденции и уникални бизнес модели на франчайз пазара. Регистрацията се осъществява на място или онлайн.
Петото издание на форума традиционно събира представителите на франчайз бизнеса от България и света. Над 50 изложители ще представят своите бизнес модели, формирайки широка гама от избор за стартиране на нов бизнес сред потенциални предприемачи. Фирмите ще имат възможност да открият своите подходящи партньори сред над 3000 посетители, които очакват организаторите от Franchising.bg.
В рамките на изложението ще се състои и конференцията „Нови бизнес идеи“.
На 16 май български предприемачи, създатели на най-успешните български брандове, ще споделят стъпките към своя успех. Акредитацията за достъп е на стойност 100 лв. с ДДС. При повече от един акредитиран от компания, тези след първия ползват допълнителна отстъпка от 30% (регистрация може да направите ТУК).
Минималният риск, бързата възвращаемост и ниската стартова франчайз такса обясняват растящия интерес към инвестициите в този бизнес модел през последните години.
Първоначалната франчайз такса за откриване на нов обект в България към момента е средно около 18 хил. лв. За сравнение, в САЩ са необходими около 40 хил. долара стартов капитал.
Допълнителна информация за записване и участие във Franchising Expo 2014 фирмите могат до получат на info@franchising.bg.
Franchising Expo се превърна в традиционен форум на франчайз бизнеса в България. Вече пета година изложението среща български и чужди франчайз вериги с потенциални партньори. Световният опит е доказал, че специализираните изложения за франчайзинг са най-ефективната форма за привличане на желаещи да започнат нов бизнес чрез закупуването на франчайз. Българският опит потвърждава това. В рамките на миналогодишното издание бяха подписани 33 договора за франчайз, над 3000 посетители разгледаха изложението.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!