З а девети пореден път агенцията на Omnicom Media Group OMD Worldwide бе обявена за най-креативната медийна агенция от Gunn Report for Media, запазвайки лидерско място в класацията от самото ѝ създаване през 2004 г.
Публикацията The Gunn Report for Media представлява важен измерител за творческия потенциал на медийните агенции, който ги класира спрямо тяхното представяне на водещите рекламни фестивали в света. В допълнение, Gunn Report обяви и клиента на OMD McDonald’s за най-награждавания рекламодател през 2014 г.
Сътрудничеството между McDonald’s и Optimum Media OMD на нашия пазар продължава повече от 20 г., което го прави едно от най-дългогодишните партньорства в историята на българската реклама.
„Щастливи сме от това поредно призвание за OMD“, коментира uправителят на Optimum Media OMD г-жа Добринка Стойкова. „Миналата седмица OMD беше обявена за глобална агенция на годината от престижното издание за реклама AdWeek, а сега и Gunn Report потвърждава водещото място на веригата ни в световната реклама. За нас в България 2014 г. също беше много успешна и приключи с повече от 10 нови клиента и две награди от Фестивала на Българската асоциация на комуникационните агенции. И през 2015 г. ще продължим да предоставяме високо качество на услугите си и нестандартни медийни решения за клиентите ни, което вярваме, че ще продължи да ни носи успехи“.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!