К омисията за защита на конкуренцията (КЗК) е глобила с 236 хиляди лева "Монделийз България Холдинг" АД - компанията производител на бисквити "Белвита" (Belvita Bulgaria), за заблуждаваща реклама.
На страницата във Фейсбук "Belvita Bulgaria" е била публикувана реклама на бранда чрез използването на снимки на тенисистите Цветана Пиронкова и Григор Димитров.
Върху снимките е поставена марката "belVita добро утро!".
По този начин двамата тенисисти са припознати като лица, рекламиращи, подкрепящи и препоръчващи тези продукти, смята КЗК.
Комисията е установила, че Григор Димитров и Цветана Пиронкова не са рекламни лица на марката и в случая е налице заблуждаваща реклама.
Със същото решение Комисията наложи санкция и на "Ноу Уей" ЕООД в размер на 1516 лв. за заблуждаващата реклама в качеството му на рекламна агенция, публикувала снимките.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!