С писание "Форбс" България раздаде бизнес наградите си за 2014 г. на четвъртото поредно издание на събитието, предаде БГНЕС.
Бяха връчени награди в различни категории, свързани с бизнеса в България.
Първенец в категорията "Клиентска политика" е "Ол ченълс комюникейшън" (All Channels Communication). На второ място в категорията са "Юник естетйтс" (Unique Estates), а третото място остана за "Сиксти кей" (60K).
"Телерик" (Telerik) грабна първото място в категорията "Развитие на бизнеса". "СкейлФокус" (ScaleFocus) останаха на второ място, а след тях се наредиха "Ол ченълс комюникейшън" (All Channels Communication).
В категория "Развитие на човешките ресурси" победител стана "Мусала софт", които се занимават с аутсорсинг. Втори са "СкейлФокус" (ScaleFocus), които работят в областта на информационни технологии, а "Сиксти кей" (60K) са на трето място.
Първото място за "Качество на продуктите" отново отиде при компания "Телерик". На второ място се нареди производителят на емулсии "Панталей Тошев", а трети - "Марисан и Колев", занимаващи се с топлоизолация.
В категорията "Качество на услугите" две компании бяха класирани на трето място, поради еднакъв брой точки. Едната бе "СикстикКей" (60K), а другата - "Юнийк естейтс"(Unique Estates). Второто място бе за "СкейлФокус" (ScaleFocus), а първото отиде при "Мусала софт".
Имаше и специални награди, като тази за качество отиде при "Рефан".
Служител на годината стана Стефан Стояновски, оперативен мениджър в "Сиксти кей". Веселин Георгиев, главен технически директор, "Джоб тайгър", остана втори.
В категорията за обществена дейност имаше двама победители -" ВиЕм Уеър" (VMWare) и "Аурубис България" (Aurubis Bulgaria).
"Заедно в час" стана неправителствена организация на годината, а наградата грабна Евгения Пеева.
"Сделка на годината" отиде при "Телерик", която тази година бе купена от американската "Прогрес софтуер корпорейшън" за 262,5 млн. долара.
В категорията "Най-добър стартиращ бизнес" отиде при "Нетикс комюникейшънс" (NetIX Communications). В нея бяха номинирани и "Декстрофобия" (Dextrophobia), "СкейлФокус" (ScaleFocus), "СкимПрот" (SkimProt) и "Трансметрикс" (Transmetrics).
90 са подадените кандидатури от 55 компании за бизнес наградите на "Форбс".
Всяка компания, която кандидатства, вярва, че заслужава някое от първите три места, каза Йордан Матеев, главен редактор българската версия на списанието. Той разясни, че всяка компания отговаря на определени въпроси, които носят определян брой точки, журито сумира отговорите и така получава броя точки за кандидатите.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!