Най-популярното име в сферата на модерния маркетинг - проф. Филип Котлър ще пристигне за втори път у нас, за да изнесе лекция пред българската публика.
Семинарът е под наслов "Как да контролираме кризата? И да спечелим от нея!" и ще се проведе на 23 септември 2009 г. в зала 1 на НДК.
Сред основните
теми,
които "бащата на маркетинга" ще коментира по време на своята лекция са: как да се справим с бизнес кризата, как се променя ролята на маркетинга и намирането на нови възможности.
"Всички ние сме свидетели на жестоката конкуренция, бурното развитие на Китай и Индия, пренаситеното разнообразие от продукти на пазара, преминаването на водещите позиции от производителите към търговците, увеличената чувствителност на потребителите към ценовите равнища, намаляващата ефективност на познатите комуникационни канали и средства, както и намалената лоялност на клиентите към определена марка. И всичко това в условията на глобална финансова криза. При такива условия познатият ни маркетинг може да не ни служи по най-добрия начин", споделя създателят на съвременния маркетинг и все още най-влиятелният експерт в стратегическия маркетинг.
Част от гостите
на събитието ще има възможността
да се
срещне с Котлър
на обеден коктейл, а прецедент в световен мащаб е програмата за достъп до семинара на българските студенти.
В резултат от силното желание на организаторите за широкодостъпна лекция и подкрепата на НДК, студентите ще могат да присъстват на цена, равна на 25% от крайната стойност на ранната регистрация, в случай че закупят своя билет до средата на месец юли.
Всички останали, заявили своето участие предварително, ще могат да присъстват на специална цена с 30% отстъпка от стандартната.
Организаторите са предвидили и ВИП регистрации, които получават възможности за лична среща с проф. Котлър.
Регистрационна форма за участие в семинара, както и всякаква друга допълнителна информация можете да получите на www.kotlerbg.com.
Семинарът на проф. Филип Котлър се осъществява с медийната подкрепа на дигиталната компания "Нетинфо", "Дарик радио", "Инвестор.БГ", сп. "Мениджър" и сп. Business Week, Krivicki & Co и Impress Outdoor Advertising, както и благодарение на партньорствата с "Кейбълтел", рекламна агенция "ДеКони", уеб студио Firefrly Studios.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!