10% е очакваният ръст на инвестициите в интернет реклама и маркетинг през 2010 г, като очакванията са пазарът да достигне брутен размер от 40 млн. лева, каза председателят на е-Академия Пламен Русев при откриването днес на Webit.
Рекламодателите в България отделят само 5% от маркетинг бюджетите си за дигитална комуникация, което е два пъти по-малко от бюджетите, които отделят компаниите в Централна Европа и пет пъти по-малко от Великобритания, където дигиталната реклама е първа в маркетинговия микс с 25% от общите маркетинг и рекламни бюджети.
Маркетинг специалистите следва да поемат повече рискове, за да започнат да откриват изключителния потенциал на интернет рекламата и маркетинг, смята президентът на IAB Europe и предцедател на почетния борд на Webit Ambassadors Ален Йоро.
"Дигиталният маркетинг е маркетингът на 21 век. Над 50% от населението на България е онлайн, а в големите гладове този процент достига до 65%.
Ако една фирма не е активна онлайн, тя все едно не е на пазара за една не малка група потребители.
За някой стоки и услуги можем спокойно да твърдим, че над 20% от потребителите им могат да бъдат достигнати основно онлайн.
За всеки бизнес особено в условия на криза загубата на 20% клиенти би било сериозна заплаха", каза Пламен Русев.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!