Н а 31 март в зала "Мусала" на хотел "Хилтън" ще се проведе шестото издание на IAB Forum, с участието на лектори от Economedia, Investor, Netinfo, OLX, Mastercard, Etarget Slovakia, Saatchi&Saatchi, Oracle, pCloud и много други водещи компании.
Програмата е фокусирана върху тенденциите в света на дигиталните медии, маркетинг и търговия.
Резултатите от годишните проучвания на IAB за обема на онлайн рекламата в България и най-големите рекламодатели в интернет също ще бъдат обявени в деня на събитието.
- Future of media monetization (Panel Discussion) с участието на Economedia, Investor, Netinfo и Easy Ads
- Customer Journey с участието на Oracle, SalesForce, Etarget
- Commerce and Finance shift to digital: Mastercard, eMag, Shedd (OLX)
- Рекламни бюджети 2015: Резултати от проучвания
- Дигитален маркетинг 2016: Тенденции, навици, какво да очакваме? Focus on: Video Digital Marketing (Panel Discussion) с участието на 7talents, Saatchi&Saatchi, Ficosota и Interactive Share
Това са темите, по които участниците ще споделят вдъхновяващия си опит, работещи принципи и реални Case Studies от тяхната работа.
IAB България ще представи и някои от най-интересните кейсстъдита, които събира за публикуването на White Paper с най-добри практики от последната година.
Ако сте от хората, които искат да се похвалят с добра практика, може да попълните формата в този линк: http://bit.ly/225FAbr
Пълната програма на събитието може да следите тук
Традиционно събитието е подкрепено от Superhosting, които са предвидили изненади за част от посетителите.
Ако искате да разберете какво е нивото на AdBlockers в България, как да монетизираме мобилен трафик, кои са най-добрите примери за Native ads и много други - заявете своето място сега.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!