АБВ спечели титлата "Любима марка" при българските сайтове, показват резултатите от класацията "Любимите марки" (MyLovemarks.eu).
Класацията протече на три етапа, като при последния потребителите трябваше да изберат една от три марки в различните категории.
АБВ се пребори с достойната конкуренция на Дир.бг и Днес.бг, като гласовете за нея бяха над 50% повече, отколкото за другите участници в категорията "БГ сайт".
Благодаря ви три милиона и 100 хиляди пъти за тази награда, каза бранд мениджърът на марката Ева Мичева на церемонията по връчването на наградите и допълни, че точно толкова са активните пощенски кутии в АБВ към момента.
3,1 млн. е огромно число, още по-внушителен е броят писма, които се обработват на ден - 25 млн., а 700 хил. души на ден влизат в АБВ, за да се информират, забавляват или просто да проверят пощата си, посочи Мичева.
АБВ е прекрасен продукт, който ни радва повече от 10 години, онзи ден синът ми си направи първия имейл и ми се похвали, че е в АБВ, каза по време на церемонията Десислава Бошнакова, собственик на ROI Communication, и добави, че това е продукт, който се ползва от всички поколения, не само от младите хора.
Класацията "Любимите марки" се провежда за втора поредна година, като организаторите от месечното списание за икономика и мениджмънт BGBusiness Review отчитат сериозно повишаване на интереса към събитието.
59 компании се бориха за титлата в 21 категории. "Нокиа" за втора година е любимата марка на българите, след като получи най-много гласове от потребителите.
"Адидас" беше отличена в две категории - спортни стоки и облекла и обувки. В категорията "печатна медия" спечели в. "Капитал".
АБВ се нареди до "Кока-кола", "Нокиа" и "Сони"
"Нокиа" за втора година е любимата марка на българите, след като получи най-много гласове от потребителите
24 март 2010, 11:37
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!