Семинарът “Интернет Маркетинг с нулев бюджет”, който ще се проведе на 9 април т.г., има амбицията да ни научи как бъдем царе на интернет маркетинга без да изхарчим и 1 лев за реклама.
За Vesti.bg в аванс Борил Богоев, eдин от лекторите на осмото издание на семинара, сподели 3 успешни стратегии, които използва за популяризация в интернет:
1. Работа с партньори (афилиейт маркетинг), които помагат за промотирането на продукти и услуги.
2. Email маркетинг - имейлът е много ефективен канал за комуникация и продажба, въпреки понякога негативното отношение към търговските съобщения.
3. Автоматизирани маркетингови фунии - комбинация от методи за генериране на трафик, имейл маркетинг инструменти и управление на маркетинговите процеси, така че комуникацията с клиента и оферирането на продукти и услуги да се автоматизира до максимална степен, като по този начин се спестява време и средства.
Борил Богоев е онлайн консултант и предприемач - консултира и обучава малки и средни бизнеси на теми като маркетинг, продажби, изграждане на онлайн присъствие и репутация. Работи в областта на дигиталните технологии и маркетинг от 1999 г. Той силно вярва в силата на интернет маркетинга и неговия неизчерпаем потенциал за превръщането на всеки бизнес в успешно начинание.
Ако искате да получите още практически съвети, които директно да приложите в своята дейност от него и останалите лектори на “Интернет маркетинг с нулев бюджет”, запазете своя билет на сайта на събитието: zero-marketing.com
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!