О громен интерес предизвиква старта на новия шести сезон на най-успешния български медицински сериал „Откраднат живот: Анатомия на гнева“ както в телевизионния ефир, така и в социалните медии. Специалната премиерна кино прожекция на епизода в Дом на киното в София събра близо 300 фена, които имаха възможността първи да го гледат заедно със звездите в сериала и екипа на продукцията. Освен обичаните герои, зрителите станаха свидетели на завръщането на Юлиан Вергов в ролята на доцент Банков и на появата на новите популярни актьорски попълнения в сериала: Владо Карамазов, Ани Пападопулу, Владо Пенев.
Впечатляващите кадри, емоционалните сцени, въздействащите обрати и страхотното актьорско присъствие спечелиха интереса на публиката. Активното население на България (18-49 г.) категорично избра „Откраднат живот“ пред новия турски сериал на втората по гледаемост телевизия. Първи епизод на шести сезон на "Откраднат живот: Анатомия на гнева" привлече пред екраните повече активни зрители (18-49 г.) от стартиралата по същото време нова турска поредица по конкурентната медия – с аудиторен дял от 34% премиерата на шести сезон е с 59% по-предпочетена сред тази аудитория. Най-голям аудиторен дял сериалът постигна сред активното градско население (18-49 г.) и сред по-младите зрители 18-34 години, като преднината сред втората група е 145% или почти 1,5 пъти.
Онлайн видеогледанията на епизода само за няколко часа достигнаха близо 50 000.
Последната добра новина около хитовия български сериал е номинацията между 22 продукции на фестивала Mediamixx в Солун. „Откраднат живот“ се класира в топ 3 в категория „Най-добър сценарий“ и ще се бори с продукции като Babylon Berlin /Германия/ и Raven /Полша/.
Любимият български сериал „Откраднат живот: Анатомия на гнева“ продължава всяка вечер от вторник до петък в 20.00 ч. по NOVA.
Първият дейли епизод на VIP Brother също спечели вниманието на активното население (18-49 г.) у нас. Предимството на NOVA сред активното население пред конкурентния формат е 3%, а сред зрителите на възраст 18-34 години преднината на VIP Brother: Женско царство пред „Фермата“ е 59%. В платформите на Нова Броудкастинг Груп ситуациите от Къщата досега са генерирали близо 450 000 видеогледания.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!