В разгара на есенния телевизионен сезон 22,8% от активното население в България на възраст 18-49 години предпочита NOVA, което е с 9% повече от втората по гледаемост телевизия bTV. NOVA продължава да е основният избор за 23,3% от по-младите зрители на възраст 18-34 години и традиционно, предимството спрямо bTV сред тази аудитория е най-голямо – 40%.
„Анатомия на гнева“ - шестият сезон на най-успешния български медицински сериал „Откраднат живот“ привлича над 28% от активното население пред екраните. Участието, както на известни лица от българската кино и театрална сцена, така и на напълно непознати за телевизионния зрител актьори в продукцията, гарантира поредния успех на „Откраднат живот“. Аудиторният дял на продукцията сред активното население (18-49) е с 19% по-голям от този на сериала, излъчван по конкурентната медия по същото време, с което традицията за по-доброто представяне на българския сериал на NOVA пред турската поредица на bTV от предишните два сезона се запазва. Над 3 млн. (3 036 765) са видеогледанията на „Откраднат живот“ в онлайн платформите на Нова Броудкастинг Груп от началото на сезона до момента.
Над една четвърт от активното население пред екраните избира VIP Brother: Женско царство в делничните вечери, а в онлайн платформите на компанията от началото на сезона форматът вече има повече от 9.5 млн. (9 519 344) видеогледания. Над 3.4 млн. от тях са осъществени в play.nova.bg, а почти 3.5 млн. са през Vbox7. На живо в nova.bg са регистрирани над 1,8 млн. видеогледания. През този месец, както и от началото на сезона, VIP Brother: Женско царство е най-гледаното видеосъдържание в play.nova.bg и Vbox7.
В по-ранната част на праймтайма активното население избира забавно-развлекателното съдържание на NOVA. Шоуто „Семейни войни“ привлича 27,5% от тях – с 47% повече от българския сериал по bTV, по същото време.
През октомври сутрешните блокове на NOVA са и основен избор за информиране на активното население (18-49 г.) в ранните часове. Почти една трета от зрителите от тази група пред екраните предпочитат „Здравей, България“ – с 31% преднина в аудиторния дял пред информационния блок на bTV, а през уикенда делът на „Събуди се“ е с 16% по-голям от дела на конкурентния формат по втората по гледаемост телевизия по същото време.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!