Ч итателите на Vesti.bg и Sinoptik.bg помогнаха в избора на новото лого на социалната кампания „Обади се, като стигнеш”.
Осем години след нейния старт, организаторите ѝ от бензиностанции ЕКО се допитаха до публиката, като предложиха три варианта за избор на лого. След изключително оспорвано гласуване и много близки резултати между двете нови предложения, вътрешна комисия от служители на ЕКО избраха проекта победител (на снимката).
Ежегодно „Обади се, като стигнеш” има поредица от активности, включително и практически обучения за безопасността на участниците в движението. Нейни посланици са най-успешният български мотоциклетист Мартин Чой и многократният шампион на България в планинските и пистовите шампионати Илия Царски.
В играта за избор на ново лого се регистрираха 7932 души, като късметлиите, които спечелиха наградите вече са обявени.
Бензиностанции ЕКО благодарят на всички, които се включиха в избора на новото лого на „Обади се, като стигнеш”.