Т ри дни преди първия старт на националния шампионат на затворен маршрут Илия Царски представи чисто новия си състезателен автомобил Мицубиши Лансър Ево 9, Е-Макс. Колата е с 650 к. с. (800Nm) двигател, окачване Олинс, спирачна система - AP Ресинг и секвенсионална скоростна кутия. Автомобилът достига ускорение от 0 до 100 км/ч. за 2.5 секунди.
„Новият автомобил е с по-добро окачване и по-динамичен двигател, спрямо миналогодишния. На проведените до момента тестове в Италия и България колата дава много добри резултати. През уикенда един от най-добрите инженери в света в областта на автомобилния спорт направи дистанционно допълнителна фина настройка на двигателя. Тук е момента да благодаря на моите спонсори от ЕКО България, с чиято помощ можем да си позволим т. нар. телеметрия. Направихме тази допълнителна инвестиция, за да сме сигурни в перфектното представяне на новия автомобил”, сподели Илия Царски.
Първото състезание, на което Илия Царски ще стартира с новия си автомобил ще е във Велико Търново на 3 май.
„Както знаете ЕКО България си партнира с Илия Царски от миналата година. Това, което искам да отбележа е, че партньорството ни е взаимно. Ние сме негови спонсори, а той е посланик на нашата дългосрочна социална кампания за насърчаване на безопасността на движението „Обади се, като стигнеш!”. Затова и днес, веднага след официалната премиера сме организирали на Илия и среща с феновете му в София”., сподели Ивета Михайлова, Мениджър Продажби и Маркетинг на Еко България.
Първата среща ще се състои на 29 април от 15 до 18 часа на бензиностанция ЕКО на бул. „България” в София. Във Велико Търново Илия Царски ще очаква феновете си на 2 май от 14 до 18 часа на бензиностанция ЕКО на ул. „Магистрална” (път 14, срещу завод „Победа”). Така дни преди старта на новия шампионат феновете ще могат да получат автограф и съвети за безопасно шофиране, както и да се снимат с новия състезателен автомобил.
Дългосрочната социално отговорна програма на ЕКО „Обади се, като стигнеш!” стартира през 2006 г. Всяка година кампанията включва различни активности и практически дейности, насочени към безопасността на всички участници в движението и към толерантността на пътя.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!