С обствениците на лондонски ресторант вярват, че са открили формулата на успеха във време на криза, като са предоставили на клиентите възможността сами да определят цените на ястията.
"Зависи изцяло от клиента дали ще даде 100 паунда или едно пени - казва Питър Илич, собственик на ресторанта "Литъл Бей" (Little Bay) в лондонското Сити. - Единственото, което искам е да ми платят толкова, колкото смятат, че струва храната и обслужването."
Просто това ми изглеждаше като най-правилното решение, след като всички бяха ударени от кризата и се чувстват зле, продължава той. Напоследък много хора от Ситито идват в ресторанта в търсене на обяд на по-нормална цена.
Менюто в "Литъл Бей" включва от предястия като пушена треска и ориенталска салата от патица, ястия от сьомга и пиле до по-"земни" храни като бургери.
Обикновено клиентите оставят между 2,5 паунда за предястие до 8,8 паунда за основно ястие - цени съвсем нормални за района.
Напитките обаче не влизат в офертата и са на фиксирана цена, макар че чешмяна вода се предлага безплатно.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!