Е кс-босът от "Фиат груп" Лука де Мео застава начело на маркетинга на конкуренцията от "Фолксваген", сочи информация на вътрешен източник, която от вчера циркулира в Детройт.
В американския град тече първото за годината голямо световно автомобилно изложение.
Засега няма яснота по въпроса кога точно ще стане назначението на италианския топ-мениджър на поста, който в момента се заема от 66-годишния Детлеф Витиг, информира "Автопрес 2001"
В понеделник Де Мео обяви оставката си като шеф на маркетинга на групата "Фиат", както и като главен изпълнителен директор на "Алфа Ромео" и "Абарт". Тогава 41-годишният специалист заяви само, че е в "търсене на нови професионални предизвикателства".
Де Мео, когото определят като явление в автомобилния маркетинг, твърди, че ще запази добри спомени за седемте си си години във "Фиат", тъй като компанията му е дала шанс да се изправи срещу "трудни, но стимулиращи предизвикателства".
В същото изявление главният изпълнителен директор на италианския гигант Серджо Маркионе, за чийто наследник всъщност бе спрягане Де Мео, подчертава, че се разделя с по-младия си колега със съжаление, но оценява приноса му за развитието на компанията.
Лука Де Мео се присъедини към групата на "Фиат" през 2002 г. като маркетинг директор на "Ланча". Скоро след това той пое цялостното ръководството на тази марка, а през септември 2007 г. оглави маркетинговия отдел на цялата група "Фиат". Малко по-късно стана шеф и на "Алфа Ромео".
Преди да премине във "Фиат", Де Мео е работил в "Рено" и европейското подразделение на "Тойота", припомня "Спийд прес".
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!