На 26 октомври в рамките на Webit 2011 ще се състои Creative Lounge - единственото събитие за дигитален криейтив в Централна и Източна Европа, поднесено от водещите професионалисти в индустрията от FutureBrands, Pentagram, Landor, Yahoo! и други.
Конферентната програма в рамките на Creative Lounge ще бъде полезна за всички рекламодатели и дизайнери от региона, а сред засегнатите теми ще бъдат използването на различни рекламни формати, процесът при създаване на идентичност, използване на приложения, видео съдържание и др.
Сред лекторите на събитието е Джейсън Литъл, творчески директор на Landor Associates, който ще говори на тема "Разликата между обикновеното и необикновеното". Неговият колоритен и свеж подход към дизайна му позволява да управлява и поддържа цялостната творческа визия на студиото.
Литъл работи в насока изграждане на идентичност и брандинг, дигитален дизайн и дизайн на околната среда. Сред ключовите му проекти се нареждат изграждане на идентичност за Мелбърн, създаване на високо оценената идентичност One Degree, както и програмата за News Limited; концепция за веригата за търговия с кафе Good Co. Coffee; партньорство с Австралийската асоциация по графичен дизайн (AGDA) през 2009 г., благодарение на което Джейсън Литъл и неговият екип са създали цялото събитие NSW.
"Как се създават едни от най-популярните брандове в света" пък е темата на презентацията на Том Адамс по време на Creative Lounge.
Адамс е главен дигитален директор на FutureBrand Worldwide и води глобалната дигитална стратегия, като използва управленски и консултантски методи и практики, процеси за бранд-стратегии и иновации от най-ново поколение. Като съосновател и управляващ директор на британската иновативна дигитална агенция Mook, той е работил с едни от водещите брандове и компании, като BBC, MTV Networks, Nike, The Sunday Times, SAB Miller, Sony PlayStation и Unilever.
Друг лектор на Creative Lounge ще е Еди Опара, партньор в Pentagram в офиса в Ню Йорк. Той ще обсъди с колегите си от Централна и Източна Европа темата "Как изображенията формират изводи".
Еди Опара е мулти-фасетъчен дизайнер, в чиято работа се преплитат стратегия, дизайн и технология. Сред неговите клиенти изпъкват имена като Фондация "Menil", Studio Museum в Харлем, Jazz в Центъра Линкълн, Кралският Музей на Изкуствата, музеят Mori Art, Vitra, Prada, хотелската верига St. Regis, Corcoran Group, Morgan Stanley, Ню Йоркският Университет, UCLA, Grimshaw Architect, Architecture Research Offices (ARO), Harry N. Abrams и Princeton Architectural Press.
По време на Creative Lounge, от Yahoo! също ще разкажат как се създава техния криейтив. Лектор от страна на компанията е търговският директор Марвин Лиао, който отговаря за всички дейности по прoдажбите и бизнес развитието на новите пазари на Yahoo! в Европа, Средния Изток и Африка.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!