25% от потребителите на Интернет в България използвали Мрежата за всичко. Това сочат резултатите от анкети на НЕТ ИНФО. Това означава, че за около 50 хил. души в България Интернет е начин на живот, коментира на конференция за електронния бизнес Константин Павлов, мениджър "Продукти и развитие" в НЕТ ИНФО. Според резултатите други 25% от потребителите влизат в Мрежата по работа, т.е. Интернет се превръща в инструмент за правене на бизнес. Именно в навлизането на електронния бизнес се изразява истинската дълбочина на Интернет, заяви Любен Белов, управител на НЕТ ИНФО. В България потребителите са около 2-3% или между 200 и 300 хил. от милион, посочи той. Предвижданията са за средногодишно този процент да расте между 35-50% за следващите три години, това би довело до почти 452 хил. потребители в края на 2002 г.
За 25% от българските потребители Интернет е начин на живот
25% от потребителите на Интернет в България използвали Мрежата за всичко. Това сочат резултатите от анкети на НЕТ ИНФО. Това означава, че за около 50 хил. души в България Интернет е начин на живот, коментира на конференция за електронния бизнес Константин Павлов, мениджър "Продукти и развитие" в НЕТ ИНФО. Според резултатите други 25% от потребителите влизат в Мрежата по работа, т.е. Интернет се превръща в инструмент за правене на бизнес. Именно в навлизането на електрониия бизнес се изразява истинската дълбочина на Интернет, заяви Любен Белов, управител на НЕТ ИНФО.
15 май 2000, 10:00
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!