В интервю за американския вестник "Ню Йорк Таймс" Мартинес разказва, че идеята за създаване на радиото за животни му е дала неговата собствена котка. Тя сама ме помоли, шегува се той.
Наблюдавайки я, той разбрал, че музиката й действа много добре. Когато котката нервничела и не можела да си намери място, Мартинес включвал радиото по-силно и тя веднага се успокоявала.
Според уебсайта на радиостанцията около 8000 са слушателите всяка седмица.
Засега DogCatradio не заработва никакви пари, но Мартинес се надява, че с времето то ще привлече интереса на рекламодателите. Пазарът на услуги за домашни любимци в САЩ съставлява около 35 млрд. долара.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!