До петчасовото закъснение се стигнало, след като композицията няколко пъти спирала за ремонт.
Според информацията на Би Ти Ви проблемите започнали минути, след като влакът тръгнал от Централна гара в София.
Пътниците разказват, че на гара Подуяне се повредили спирачки на вагон, а в Пловдив спрели, за да сменят локомотив, но това не станало.
В Стара Загора влакът пак спрял за смяна на локомотив, но по думите на пътниците това отново не се случило.
"На една селска гара пак ни спряха, там друг локомотив, после и той се повреди", разказват хората, пътували с влака.
Някои от пътниците са се притеснили, че във влака има пожар.
От пътнически превози са обяснили, че влакът е спирал три пъти за отстраняване на повреди.
Първо се развалила спирачната система на вагон, след това локомотива, който се наложило да бъде сменен.
Междувременно синдикатите в БДЖ се готвят за ефективни стачни действия.
В обръщението към работниците и служителите в БДЖ се казва, че въпреки сключеното стачно споразумение след провеждането на едночасовата стачка, работодателят в БДЖ за пореден път се готви да извършва масови съкращения, изваждане на дейности (охрана, почистване, ремонт, билетоиздаване и кондуктори), приватизация на товарни превози, продажба на почивни станции.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!