WebGround и Media Group 24 са двамата издатели на съдържание в интернет, които през тази седмица се присъдиниха към услугата за изследване
на интернет продукти и услуги "Нилсън Онлайн" (Nielsen online).
Измерването чрез метриките на "Нилсън Онлайн" ще включва информация за марките Plovdiv24.com и Ole-bg.com (собственост на Media Group 24 ) и Actualno.com, Expert.bg, Meridianmatch.bg, Rs-auto.bg, Club.bg, Crazy.bg, Mess.bg, Screen.bg, Predainatatak.bg, Tehnozona.bg, Sound.bg и Yellow.bg (собственост на медийната група WebGround).
С това броят на компаниите, които измерват аудиторията на сайтовете си с
единна валута, става 12: "Атол Медиа", "Дарик Уеб", "Диджитъл Медиа Груп", "Икономедиа", "Инвестор.БГ", "Медиа Група 24", "Мейл.БГ", "Нет Инфо.БГ", "Резон Медиа", "Санома Блясък България", "УебГраунд" и "Уеб Медия Груп".
Марките, собственост на дванадесетте издатели на съдържание, които са
конфигурирани в системата за изследване на онлайн аудиторията, общо вече са близо 90, а под тези марки се измерват повече от 120 български сайта.
До дни започва демографско онлайн изследване. То съдържа 19 въпроса, чиито отговори се попълват за 5-6 минути.
Въпросите регистрират както социодемографския профил на потребителите (пол, възраст, местоживеене, професионална позиция, личен доход и др.), така и основни практики на потребление на Интернет (честота на ползване, място на ползване, ползване за информация с цел закупуване на продукт или услуга, основни занимания в интернет и др.).
Задачите на изследването са две: от една страна, по-доброто разбиране на интернет аудиторията и нейното поведение, и, от друга страна,
сегментация на потребителите за целите на медиа планирането и за оптимизация на интернет продуктите.
Изследването започва в началото на другата седмица и ще се прави всяка седмица чрез случаен подбор на потребителите на отделните сайтове, като ще поддържа извадка от около 40 хил. потребители месечно.
"Нилсън Онлайн", услуга на "Нилсън Кампъни" (The Nielsen Company), предоставя задълбочено и независимо измерване и анализ на интернет аудиторията, рекламата, видеото, медиите с генерирано от потребителите съдържание, онлайн търговията и потребителското поведение, като включва продуктите, които преди това се предлагаха на пазара от марките "Нилсън/НетРейтингс" (Nielsen//NetRatings) и "Нилсън БъзМетрикс"
(Nielsen BuzzMetrics).
"Нилсън Онлайн" дава възможност на своите клиенти да взимат информирани
бизнес решения, свързани с Интернет, дигиталните и маркетинговите
стратегии.
Повече информация - на адрес nielsen-online.com.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!