Т в реклама за България се върти от седмица по световната новинарска телевизия Си Ен Ен (CNN).
В 45 секунди страната ни е показана като целогодишна туристическа дестинация - с море, културно-историческо наследство, СПА, винен, бизнес, ски и голф туризъм.
До 18 ноември клипът ще се излъчва шест седмици (две през март, две през юни и две през ноември).
Посланието му е "Отворени врати към отворени сърца" (Open doors to open hearts). Освен по Си Ен Ен, може да го видите и в официалния сайт на Държавната агенция по туризъм Tourism.government.bg.
Рекламите по канала, основан от Тед Търнър, е добра възможност страната ни да се популяризира в световен мащаб и да се засили имиджа на България като модерна целогодишна туристическа дестинация, обясняват от агенцията по туризма.
В рамките на същата кампания Си Ен Ен ще показва и 30-секунден клип за България в рубриката си "Sights and Sounds" (Гледки и звуци).
В периода 19-25 март 30- и 45-секундните версии имат общо над 40 излъчвания, разпределени в рекламните блокове на предавания и новинарски емисии като Your World Today, World News, World Business, CNN Today, World Sport, "Шоуто на Лари Кинг" и "The Daily Show" на Джон Стюарт.
Времето на кампанията е подбрано така, че да съвпадне с най-големите международни туристически изложения в света: Берлин (5-11 март), Москва (19-25 март) и Лондон (29 октомври-4 ноември, 12-18 ноември), както и с началото на активния летен сезон.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!