"Пред нас стои предизвикателството да направим онлайн версиите на изданията си такива, че да станат стартова страница за потребителите. Беше време, когато хората започваха деня си с вестник и кафе, от утре ще се събуждат с кафе и интернет", заяви Мърдок в реч пред Американското общество на редакторите на вестници (ASNE.org).
Раздразнението на милиардера, собственик на медийния гигант "News Corporation" (Newscorp.com), в който влизат "Фокс нюз" и българската национална частна телевизия Би Ти Ви, идва от това, че шефовете на печатни издания наблюдават абсолютно безучастно как новото поколение се пренасочва все по-трайно към ползването на интернет за сметка на вестниците и списанията.
Според Мърдок редакторите не правят нищо за онлайн версиите на изданията си и цитира социологическо проучване, чиито данни показват, че хората все повече се доверяват на интернет.
Над 44% от американците от 18 до 34-годишна възраст поне веднъж дневно посещават Мрежата, за да се информират за случващото се.
Налага се така да променим политиката си, че основната ни маса читатели да свикнат с нас в интернет, като по този начин ще бъдат привлечени и рекламодателите, твърди Мърдок.
"Тенденциите на развитие се обърнаха срещу нас. Ако не се позамислим и не погледнем в очите реалността, до 5-6 години рискуваме да се превърнем в неконкурентоспособни на информационния пазар", смята днес милиардерът.
В началото на 90-те той беше скептичен относно перспективите на е-бизнеса и на електронните медии, като твърдеше, че от интернет се интересуват само подрастващите, припомня "Фокс нюз".
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!