К озметичната марка "Нивеа" (NIVEA) и производителят на мобилни телефони "Нокия" (Nokia) са сред най-предпочитаните марки в цяла Европа, показват резултатите от потребителско изследване на издателство "Рийдърс Дайджест" ("Reader`s Digest").
Фокусът на проучването е насочен към търговските марки, които се ползват с най-голямо доверие сред потребителите на Стария континент.
Граждани от 16 държави с 14 национални езика участват в допитването, като определят най-популярните за тях търговски марки.
Немската козметична марка "Нивеа" и финландският производител на мобилни телефони "Нокия" са традиционни победители в анкетата.
И тази година те са предпочитани в своите категории ("Грижа за кожата" и "Производител на мобилни телефони") от жителите на всичките 16 европейски страни, които участват в изследването.
Кредитните карти "Visa" заемат трето място в класацията с номинации от 14 държави.
"Канон" (Canon) продължава да затвърждава позицията си в продуктовата категория "Фотоапарат", като печели доверието в 13 страни.
В категорията ".ек автомобил" първото място си делят "Фолксваген" (Volkswagen) и "Тойота" (Toyota).
Категорията "Интернет доставчик" е категорията с най-много локални брандове - 16 различни в 16-те страни.
В изследването, проведено периода август - октомври 2007 г., са се включили над 240 хил. граждани, като финално класацията е направена на базата на 23 651 селектирани мнения заради изискване за определен брой гласове от всяка държава.
Австрия, Белгия, Чехия, Финландия, Франция, Германия, Унгария, Холандия, Полша, Португалия, Румъния, Русия, Испания, Швеция, Швейцария и Великобритания са страните, които определят водещите търговски марки на европейския континент.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!