Б разилското подразделение на "Форд" показа обновен вариант на произвежданата в страната "Фиеста". Автомобилът е доста променен, придобил е по-елегантен и динамичен вид чрез усиленото прилагане на новия т.нар. "кинетичен" дизайн на марката, съобщава Автопрес 2001.
В интериорно отношение колата има изцяло ново приборно табло, добавена е по-сериозна шумоизолация.
Годишно в страната се произвеждат около 550 хил. броя "Фиеста" в различни модификации, които освен на местния пазар се продават още в Мексико, Аржентина, Чили, Венецуела, Сирия, както и в някои африкански страни.
Значителна промяна предстои и при европейския вариант на модела.
В новата европейска "Фиеста" ще бъдат имплантирани някои от отличителните черти на новите "Мондео" и "S-Макс", а оформлението на предната й част идва директно от концептуалния "Йосис".
Платформата на колата е същата, която ще се използва в новата "Мазда 2".
Габаритите на новия модел обаче ще нараснат, което е лесно обяснимо със стремежа на "Форд" да освободи ниша за второто поколение на мъника "Ка", който ще се прави на една и съща платформа с модерната реплика на култовия в миналото "Фиат 500".
Новата "Фиеста" ще има предни и странични въздушни възглавници, електронна система за активен контрол на спирачките и за регулиране на подавания въртящ момент към колелата.
Тя ще бъде първата кола на "Форд" с технологията Ford Sync, която интегрира всички мултимедийни функции в автомобила. Двигателната гама ще има три бензинови позиции - 1,3, 1,6 и 1,8 литра, и две дизелови - 1,4 и 1,6 литра.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!