Едноличен лидер с 420 продадени автомобила до края на февруари е официалният вносител на "Пежо" за страната - "София Франс Ауто". Въпреки че пазарният дял на компанията намаля до 14,5% при миналогодишен за периода от 18,1%, реализацията й се повиши с 15 нови сделки.
Втори с пазарен дял от 12,09%, равняващ се на 350 продадени автомобила, остана "Мото-Пфое" с подразделението си "Форд". В края на февруари 2003 г. съответните цифри бяха 8,63% и 193, което определи ръст в реализацията от 81,4%.
На трето място във временното класиране с месечни продажби от 329 (11,36%) коли застана "ТМ Ауто" - официален представител на "Тойота" в България. Реализацията на компанията се повиши с 56,7% в сравнение с края на февруари 2003 г. Тогава родните дилъри на "Тойота" успяха да сключат 210 нови сделки, равняващи се на 9,39% от общите за периода.
Само с 27 нови автомобила по-малко, или общо до края на февруари - 302, на четвърто място застанаха официалните вносители на "Рено" в страната - "Промобил". Пазарният дял на фирмата достигна 10,43% при миналогодишен за периода от 7,96% (178 автомобила). Увеличението в продажбите на "Промобил" достигна ниво от 69,7%.
На пето място след приключването на февруарските продажби застана "Автомотор Корпорация" - официален вносител на "Ситроен" в България. 262 реализирани нови автомобила и пазарен дял от 9,05%. Това беше простата, но и перспективна равносметка за родните дилъри на френската фирма. Увеличението на продажбите в сравнение с края на февруари миналата година е 34,4%.
Шести, само с 28 продадени автомобила по-малко, се подредиха седемте вносители на "Опел" в България. Въпреки сериозната група реализацията й в края на миналия месец достигна 234 нови коли и пазарен дял от 8,08%. Спадът в пазарното участие (8,45% през февруари 2003 г.) беше компенсирано от 23,8% ръст в продажбите.
С 55,4% се увеличиха продажбите за периода на "Еуратек" - вносител на "Шкода" в страната. От началото на годината до края на миналия месец дилърите на компанията успяха да реализират 202 нови автомобила и да увеличат пазарния си дял с 1,17% до ниво от 6,98% в сравнение с 2003 г.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!