С лед като през май Боно стана за един ден редактор на британския вестник "Индипендънт", и Джорджо Армани поработи там, но като графичен дизайнер.
Т.нар. "червен брой" отново е посветен на бедственото положение в Африка, а от първата страница гледа лицето на скандалния супермодел Кейт Мос - както би изглеждала като чернокожа жена.
Пред всекидневника 72-годишният италиански моделиер изказва съчувствие към децата на Черния континент заради войните и глада, които бушуват там, и споделя, че като дете също е изстрадал загубата на свой приятел, убит от мина по време на Втората световна война.
"И до днес си спомням с мъка на сърцето за този инцидент, а когато войната приключи, трябваше да гледам как майка ми се мъчи всеки ден да намери нещо за ядене, а баща ми бе хвърлен в затвора заедно с всички италианци, които бяха работили за страната си", пише Армани.
В броя участват и други знаменитости, а част от приходите отново ще отидат за кампанията "Product Red".
Поместено е интервю с Джордж Клуни, който неотдавна отправи в ООН призив да се спре геноцидът в Дарфур, Леонардо ди Каприо е подредил своя личен Топ 10 на най-добрите филми, актрисата Ашли Джъд и основателят на "Майкрософ" Бил Гейтс (по темата СПИН), певицата Бийонсе Ноулс, губернаторът на Калифорния Арнолд Шварценегер, футболистът Андрий Шевченко.
Предишното "червено" издание, редактирано от Боно, бе посветено на бедността и болестта СПИН, докато този път фокусът пада и върху положението на жените.
Броят (Independent.co.uk), придружен с плакат на Мос, е поредният триумф на 31-годишната супермоделка, която на фотоса е боядисана в черно от главата до петите.
Миналата година една от най-стилните жени в света бе изловена от папараци да смърка кокаин и няколко модни къщи прекратиха договорите си с нея. Сега обаче тя продължава да печели милиони долари годишно, а веригата магазини "Топшоп" (Topshop.co.uk) тези дни обявиха, че тя ще работи за тях като дизайнерка.
Сключването на сделката, което съвпада с Лондонската седмица на модата (London Fashion Week), е поредният голям финансов успех за Мос, но е удар и за "Топшоп", известни със своите по-достъпни цени.
Кейт има уникална позиция като истинска икона на модата и аз се надявам, че "Кейт Мос за Топшоп" ще стане глобална търговска марка, коментира собственикът на веригата Филип Грийн.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!